Dilema prieteniei feminino-masculine

friends_with_benefits

Se poate? Se poate, zic atât femei cât și bărbați.
Acum hai să definim întâi prietenia în termenii mei, colocviali:

Prietenie e o împreunare între 2 persoane oarecare pe care le leagă cel puțin o valoare, un interes, sau o pasiune, se susțin reciproc și petrec timp împreună mai mult decât cu o altă persoană oarecare de pe stradă, cunoștință, dar exclude interacțiunea sexuală, suntem prieteni sau ce plua mea?!?

Hai să ne băgăm în mintea femeii, periculos, știu, promit că nu mai fac până data viitoare, dar hai totuși să încercăm să ne imaginăm dilemele femeiești legate de prietenia cu bărbatul:
Dacă mie îmi place de gagiul ăsta și lui nu-i place de mine nu vreau să fiu prietenă cu el c-o să-mi amintească mereu de ce nu-s dorită.
Dacă eu știu sau cred că e atras de mine dar mie nu-mi place de el, atunci nu vreau să fiu prietenă cu el și să risc să se dea mereu sexual la mine, sunt o doamnă, ce zdipa mea.
Dacă am ajuns să am un iubit / soț atunci nu pot să fiu prietenă cu el că o să fie ăsta al meu gelos, hmm, dar poate n-ar fi rău totuși să-l fac din când în când gelos, hai totuși să-l țin pe aproape, dar nu vreau să fie chiar prietenul meu.
Dacă tipul ăla ce mă atrage are acum o iubită / soție, cu ce e aia mai bună decât mine, nici măcar prieteni nu mai vrea să rămânem, așa ușor se renunță la o prietenie?

Ce e foarte interesant e că pare că cele mai ușor de menținut și frumoase prietenii sunt atunci când ambii, atât femeia, cât și bărbatul sunt singuri, neimplicați în vreo relație de-asta romantică monogamă. Și dacă așa stau lucrurile, atunci măcar să avem niște beneficii de pe urma prieteniei, ce plua mea și ce zdipa ei ;).

Leave a Reply

