Ființa dereglată, obsedată și scelerată

 

yinyang-eye

Cuvânt înainte: Era musai ca titlul să fie cât de cât șocant, că dacă scriam D’ale energiei nu intra nici pula. Așa că bine-ai venit măi p..ersoană dragă, frumoasă și plină de acțiune și iubire și tot ce mai vrei !!

Nu știu alții cum sunt, dar eu nu pot sta în modul “făcut”, “direcție”, “acționat”, “dus/venit cu scop precis”, “planificat”, “organizat” permanent.
Mă obosește, mă sleiește, apare stresul și atunci intru în modurile “uitat la tavan”, “citit ceva frumos”, “plimbare pe afară fără scop”, “comunicat cu oameni”, “dat pe feisbuc”, “sună un prieten”, “văzut ceva emoționant sau educativ”, “scris un nou articol”, “jucat / comunicat cu câinele”, “imaginat noi lucruri de făcut / organizat” etc.

Mi-am organizat viața atât de mult și meticulos cum n-am crezut că e posibil la un aiurit și o personalitate atât de volatilă și nonconformistă ca mine (nonconformist nu înseamnă multe tatuaje, piercinguri și un mod ciudat de a te îmbraca), folosindu-mă de resursele energiei masculine(alea cu făcut / organizat / scopuri cât mai precise).
Am contrabalansat cu manifestările de energie feminină de care tocmai ziceam (gen uitat pe pereți, compus aforisme, ascultat oameni, ajutat alte persoane, creat și imaginat oportunități de a mă simți împlinit etc).

Așadar, ce-l face pe om obsedat, bolnav, dereglat? Faptul că n-are bani, faptul că nu e căsătorit, că n-are copii, că n-are serviciu, că i-a murit nu știu cine apropiat, că nu-i iese ceva atunci când vrea? Pot și astea să-și aducă aportul, însă problema de fond e cu totul alta.
Nu știm să ne manifestăm alternativ cele 2 forme de energie.
Energia masculină cu energie feminină reprimată te transformă într-o persoană mereu stresată, agitată, nerăbdătoare, insomniacă, care vrea neapărat să aibă tot timpul dreptate, nu poate efectiv sta locului, cu o încredere în sine supraevaluată.
Energia feminină cu energie masculină reprimată te transformă într-o persoană depresivă ce nu se crede în stare de nimic, se lasă mereu condusă de alții, spiritul de turmă e motto-ul ei, având un foarte scăzut nivel de încredere în sine.
Nu e sustenabilă niciuna dintre variante și totuși așa trăim mulți dintre noi, oricât am încerca să ascundem cu zâmbete și măști false treaba asta.
Și astea se aplică indiferent că ești purtător de coaie, respectiv de vagin, în oricare combinație.

Și acum o să iau 3 situații concrete:
1. Cuplu romantic, fac sex, rămâne însărcinată, naște copil, după o lună / două înapoi la treabă.
2. Cuplu romantic, fac sex, rămâne însărcinată, naște copil, rămâne veșnic acasă să crească copilul și asta evident se poate repeta de mai multe ori.
3. Cuplu romantic, fac sex, rămâne însărcinată, naște copil, rămâne 1-2 ani cu copilul sa-l crească și apoi revine la serviciu, la ce-i plăcea sau ce-i aducea bani, după caz.

Exemplul #1 e tipic de manifestare doar a energiei masculine, copilul a fost ca un obiectiv dintr-un “check-list”, l-am bifat, mergem mai departe cu făcutul și dresul.
Exemplul #2 e tipic de manifestare doar a energiei feminine, totul e frumos, minunat, copilul dă sens vieții noastre, acum în sfârșit pot să nu mai fac nimic altceva decât să am grijă să crească (așa cum vreau eu) sănătos, să-l acopăr (sufoc chiar) cu iubirea mea.
Exemplul #3 e deja mult mai sustenabil pentru că permite manifestarea alternativă a ambelor tipuri de energie. Va fi mult mai ușor pentru ea și pentru familie în general să-și dorească un alt copil, să-i ofere și afecțiune, dar să îi și permită acelui copil o doză mult prea necesară de libertate. Pentru ea / el (care-o fi stând cu copilul acasă) mai înseamnă și că poate să-și vadă mai departe de viața personală.

Dacă nu te-ai prins, pentru redactarea acestui articol m-am folosit de ambele tipuri de energie.

In Lak’ech Ala K’in

2 thoughts on “Ființa dereglată, obsedată și scelerată

Leave a Reply

