Așa-s eu !


Paranteză:

A început lumea să urle că de ce nu mai scriu pe blog, aruncă după mine, vorbe grele, pruncii nu se mai pot naște, Oltul s-a oprit pregătindu-se să curgă înapoi spre izvor, Marea Neagră nu mai face valuri, neamuri și părinți mă dezmoștenesc.

Uai, m-am trezit, revenind la subiect:

– Așa-s eu!
– Hmm? Adică furios, anxios, agitat, supărat, bucuros, depresiv sau melancolic? Una dintre ele sau pot să aleg o combinație?
Nu, dragule / drago, n-ai cum, alea-s emoții, tu ești om, ființă, cu eticheta de Georgică, Sânziana sau cum te-o chema, pusă probabil de părinți care au avut fiecare în parte revelații divine, om evoluat (în teorie) care daaa, are emoții, are sentimente și un șir nesfârșit de gânduri.

“Așa-s eu, că-ți place sau nu”, “ia-mă cum sunt”. Buuun, dar de ce trebuie să fii și prost (informat)? Ce te grăbești ca de Black Friday să te asociezi cu / reduci la alea ce le-am scris deja mai sus, gânduri, emoții, sentimente ?
Un simplu verb (da, asta e, se lasă cu puțină gramatică) face diferența.
Așa sunt o transformi transcedental sau pur și simplu o bagi în a lui tată-său sau a mă-sii și devine așa mă simt, am o stare de [completează cu emoția potrivită (se acceptă și comparații alimentare, cacao etc.)].

Automat puterea de a te autodefini și a-ți controla emoțiile / sentimentele trece în mâna ta.
Testează și o să simți diferența (cred că mă apuc serios de marketing).
Așa.. să fie !

Leave a Reply

