Vreau și eu o.. “curieriță”

satisfaction_benni

Chiar mă gândeam azi la câtă ură, nedreptate și “anti-de-toate” manifestate în țara asta. N-am văzut curieri și sudori femei. Ce-i aia ?!? Imediat.
Așa că îmi doresc să se pună într-o primă etapă bazele mișcării “Vreau și eu o curieriță !!”, iar mai apoi continuarea cu episodul “Vreau și eu o sudoare!!”.
Da, știu, nu există cuvântul “curieriță”, dar dacă ajungem să-l folosim destul de des o să-l inserăm pe undeva prin analele dicționarului.
La fel, sudoare e aia ce mă face să evit să folosesc mijloacele de transport în comun, fie că (vina) e a mea sau a altora, dar o pălmuim până “face sensul” ce-l dorim (cuvântul, nu femeia).

Ce imagine idilică, “curierița” scoțând elegant aparatul de sudură din dubiță, urcând asudată pe scări până la etajul 4 (nu este lift) și înmânându-i-l glorios “sudoarei” ce-i iese în întâmpinare într-un maiou cu găuri și o bere la doză în stânga. Iar “sudoarea”, după un râgâit calm, îi strigă bărbatului “Bre Vasile, vezi că-ți arde mămăliga pe aragaz, lasă că ai vreme de Jose Armando și mâine, te uiți la reluare pe 2”. Iar apoi “sudoarea” o invită amical pe “curieriță” înăuntru la o mămăliguță cu brânză, dar desigur cea din urmă refuză, de rușine, că foame îi este.

Și merge mai departe “curierița” sperând ca următoarea comandă să fie mai palpitantă, gen o betonieră livrată cu mai puțină sudoare.

Chiar vreau..

Leave a Reply

