Muza

anne-marie-1

Ce mă inspiră? Dintre oameni, să fie Napoleon, Steve Jobs? Mnu, că-s morți, vii cu vii, morții cu morții, respect oricum. Bill Gates, Elon Musk? Îi apreciez și atât, dar nu-s modelele mele (a se înțelege că de fapt crap de invidie că n-o să pot să am atâția bani ca Gates și să inventez transportoare Pământ «-» Marte – bănuiesc că urmează și astea – ca Musk).
Ca o paranteză, Elon Musk a precizat că există 1 la 1 miliard șanse ca noi să trăim într-o realitate “reală” și că de fapt am fi într-o simulare a unei civilizații superioare (ca-n Matrix), iar mai nou e un adept fervent al cipării creierelor noastre ca să ținem pasul cu inteligența artificială a calculatoarelor. Dar teoria e teorie, practica ne… omoară. Zic asta atât de teoria lui Musk, cât și de a conspirației.

Așaaa, poate-s mai superficial și mai puțin ardent capitalist, dar pentru moment mă inspiră blonda asta tinerică Anne-Marie Nicholson(a fost una din vocalistele trupei Rudimental), se și poate traduce ușor în Ana-Maria (nu că ar conta).
De ce mă inspiră? Arată bine (mai ales că-i britanică), e talentată, are voce frumoasă, știe arte marțiale (e puțin spus știe, cică-i triplă campioană mondială la Shotokan), știe să se prostească, e apropiată de familie, are atitudine, umor, e autentică.

Și nu mă inspiră să mă apuc de cântat (am avut tentative atât instrumentale cât și vocale, dar au rămas.. tentative), nici să fac arte marțiale (deși nu-i exclus), nici să-mi fac schimbare de sex (că e prea la modă, nu de altceva) și nici să-i scriu ca un fan înfocat “că când vii fată să ne cânți aici la România”.
Mă inspiră în schimb să trăiesc frumos, autentic, real (goooooool, tocmai le-au dat gol englezii rușilor la..  fotbal desigur).

Leave a Reply

